1/11/10

mengajar orang yang kurang ajar


aku memang tak da mood langsung untuk menulis hari ni tapi aku terpaksa kerana aku tidak tahu nak melepaskan amarah dan geram aku kepada sesiapa..aku lepaskan saja geram aku kat blog nie..
so suka hati aku la nak tulis apa kat blog aku nie..hak aku kan..hehehe

aku sebenarnya agak kecewa dengan segelintir manusia yang memang tak layak dipanggil manusia langsung kerana tidak langsung respect dan privacy orang lain kerana suka hati mak bapak depa je kasi number fon aku kat orang yang aku memang tak kenal langsung dan tak de kaitan hidup dan mati dengan aku..lebih sial lagi perangai manusia nie die kasi number fon aku kat gay dan mak nyah.agak kurang ajar lagi gay dan mak nyah nie berkata aku pernah berjumpa mereka dan ym dengan mereka..memang agak kurang ajr lagi di situ idiot..adoi tak pernah langsung aku berjumpa manusia perangai sial dan kekurangan ajar dari mak bapak depa..

memang best la perangai manusia nie.. pelbagai cara dia buat kat aku supaya hidup aku tak tenteram..dalam 3hari nie aku dah buat siasatan sendiri dan aku tau yang siapa buat kerja sial nie..aku hanya mengenali dan bertemu manusia nie hanya sekali sahaja.. tak lebih daripada itu.. kenapa kau sanggup buat aku macam nie..? adakah aku ganggu hidup kau sampai kau sanggup buat aku macam nie..? apa salah aku..? aku tak tau la kenapa ada manusia seperti nie sanggup dengki dengan aku.? jahat ke aku?atau kaya sangat ke aku nie?miahahaha bodoh!!!erm ntah la..
aku memang agak tertekan la sampai aku pernah off handset aku dalam masa dua hari.
tapi nie last warning aku bagitau kat kau la..aku tau kau ade beberapa kali masuk blog aku nie.. sebab aku boleh detect ip address kau sama dengan tempat kau di*** kl..hehehe kalau kau baca blog aku nie kan aku harap kau respect hak peribadi orang lain..kau takda kerja lain ke..? aku pun boleh sangat la nak menjahanam kan hidup kau tapi aku bukan sejahat itu..aku pun tak mahu buat taik dengan kau sebab tak da hasil langsung dan aku tak dapat apa2 faedah kalau aku dendam kat kau.wahai sial!! aku malas la nak bukak aib kau.. kalau aku cerita kat sini lebih banyak.. awek dan skandal2 kau akan tahu siapa diri kau yang sebenar kau depan perempuan2 kau buat baik tapi belakang hanya tuhan saje yang tahu.. sebab mereka2 nie pun ade beberapa kali jugak masuk blog aku..dan aku kenal semua perempuan2 kau tu..! kau ingat aku tak kenal mereka semua tu?aku kenal la..hehehhe pikir la sendiri ..pasal benda nie kan kau tolong la berhenti kasi number hp aku kat orang lain dan orang yang tidak sepatutnya..sebab aku boleh sangat nak report kat polis. tapi kesabaran aku masih ada.. sebab satu lagi kau tu orang kampung kan kalau kau masuk lokap nanti siap nak jamin kau kan..? hulu mana tah kau lahir sebab aku first time jumpa manusia seperti ini please la..first time kot datang kl culture shock sangat la nie miahahaha otak orang melayu macam nie la terlalu kekampungan,langsung tak memikir secara meluas dan dengki dengan bangsa sendiri..bodoh!! tapi ingat la last warning je nie..

kalau kau tak puas hati lagi kau tinggal la mesej kat blog aku nie.kite boleh jumpa one by one..
sebab aku pun nak balik kl dalam minggu nie atau minggu depan..
dan kau boleh pilih la nak settel cara baik atau buruk...

hailz!!

0 comments: