1/24/10

hapdate..

gua dah seminggu xmenjejakan mata gua kat blog gua..sebab gua busy dengan masalah dunia..
walaupun gua busy pekara yang wajib setakat nie alhamdulilah gua tak penah tinggal lagi..(amin)
gua busy sampai gua tinggal kelas.. sebab tak da mood nak masuk kelas.. soooo boring...
tapi gua pikir2 balik ala lagi 3bulan jer menapak kat kelate ni ..pastu merdeka la..
hahahaha
seharian hidup gua dengan laptop jer.. nasib baik laptop nie takda hati dan perasaan kalu ader msti lappy gua nie dah maki hamun gua sebab dah beberapa hari tak tutup hahaha

hurm final projek..setakat nie sedang berjalan lancar.. mau tengok interface ka..?


(picture broken.)pantek!


agak2 yang mne cun..?
huhu

gua harap projek website ini akan berjaya dan masyuk..wahahaha

selain dari bz desing web gua skang bz maen fishville wahahahah !! gua xda masa nak jaga ikan yg betul2 gua jaga la ikan di alam maya ini.. gua memang pencinta haiwan.. tiap2 hari gua kasi ikan gua makan..gua cuci akaurium gua..
haha


sebelum gua nak tido gua ada sedikit pantun..

i miss your smile i miss your face
i need you hear i need your hugs

in every night in everyday
like you want me to be

i miss you voice i miss your laugh
i need yor hear i need your hug
in everynight in everyday

is you

gua segan nak kasi pantun nie panjang2 nanti gua termimpi-mimpi nanti ader mase lebey gua masukan pantun nie panjang2 wahahaha

salam

adios

0 comments: