1/4/10

bad day

assalamualaikum..


hari ini aku sudah mendapat dua kisah yang dak best...

aku tidak sihat selama seminggu dan aku ingat itu hanya demam-demam biasa jer

aku buat"dunno" jer..klu aku mengadu kat kawan aku mesti mereka berkata alah"orang nak demam ko pun mengada-gada nak demam jugak" sigh~ :P

aku pun abaikan saja la demam aku nie dan aku dah mindset kt kepala aku"ah! sakit kepala kena hujan haritu jer" huhuhu

tetapi 2-3hari yang lepas badan dan otot2 aku rasa macam tidak best dan lenguh..
aku pun membuat seperti biasa jugak la.. aku mengadu kat kawan aku lagi dia cakap aku ni "tak cukup tido la..angau la "
kepala hadas dia..miahahahahha

hari ni memang aku cukup2 fedup dan terasa terseksa yang amat ..badan aku memang rasa lenguh2 gila dada pun rasa pedih sangat ..
didalam kelas hari ni aku buat2 seperti biasa senyum dan gelak sahaja yang dapat cover sakit yang amat kat aku nie..
selepas kelas aku pun gerak pergi ke klinik dr.rusli huhu
pastu aku bagitau la masalah bla bla bla..n then dr.rusli nie suruh aku check darah..
aku pun kasi la darah aku nie ha kt dr rusli ..huhuh setengah jam gak la aku tunggu result darah aku ..aku agak tingtong yang amat..

kak "misi" menyuruh aku masuk ke bilik dr untuk tahu result darah aku..
dan dr rusli memberitahu aku..aku dah kene denggi.
aiyo...aku dh jem kepala otak dah..sbb aku pikir mcm ne la demam aku le teruk amcm nie
aku gat pening2 jer.hurm demam denggi la pulak..sabar je la..

dr rusli menyuruh aku pergi lepak kat hospital...aduh kene tahan wad pulak dah.
aku pun setuju la..dan dr rusli suruh aku pergi lepak kat perdana hospital..
hurm..setelah selesai jumpa dr dan ngambil ubat aku pun blah..

dalam kepala hotak aku nie hanya memikirkan proposal sahaja...
apa nak jadi jadi la...wat sementara waktu aku bergantung kepada ubat yang diberi oleh doktor..
tetapi agak malang dan lagi suwei semasa ontheway aku nak blik hostel aku singgah la kat 7eleven..aku tertinggal ubat kat kaunter wahahahahaha! aku perasan ubat aku hilang pun masa aku tengah tulis blog nie ha.. (padan muka )..aku pun dah memberitahu mama aku yang aku kena demam biasa2 jer then my mum say rilek makan ubt dn slalu ingat kt allah jangan lupa sembahyang huhu..aku terpaksa bagitau aku demam biasa jer sebab tak mau la menyusahkan die tergesa2 datang kbharu dan risau kt aku..kat kl tu banyak lagi yang perlu dirisaukan dan lebih banyak urusan penting yang perlu disettelkan..



so sesiapa yang baca blog gua nie doakan la gua semoga cepat sembuh dan kepda kenalan gua.. gua mintak maaf kalau aku da buat silap dan terkasar bahsa kat lu orang..
lu tengok gua rilex mcm biasa tapi sakit gua biar gua tanggung sorang2..dan gua nak mintak maaf kalau gua ada tulis tunggang terbalik dan ayat macam budak peralihan..heheheheh






p/s;Kena selalu ingat bahawa dalam duka di hati gua ada ceria di senyuman gua miahahahahah.x percaya? lu org boleh tanya dengan awek blonde kt belakang gua..:P


dear god pls help me !

salam

adios

0 comments: