1/11/10

keboringan part 1

hurm...bosan seyh duk kbharu nie..argh..
hari nie 11/1/09 gua first time gua tak tido tak tau la sal pe..
macam-macam skill gua buat kuak lentang la..rama-rama la..
semua yer tak menjadi..pergh.. fed up rasa nyer...
nak kuar tak boleh sebab takde kereta..motor? sory gua tak reti nak bawak motor hehehe..kalau ada kereta pun malam2 nie nak menapak kat mane pun tak tau jugak kan takkan nak pegi gua musang lak..bosan bosan bosan!!!

last2 pergi toilet basuh muka pahtu buat air nescafe kasi segar skit bukak laptop..huhu
gua ngat nak format laptop nie sebab ntah la lembap sangat jadi yer so gua amik external hard disk untuk cover barang2 final projek n barang2 personal..godek punye godek gua pun terjumpe la picture yang gua sayang sangat sebab gua gat picture nie dah hilang rupernye tersorok dicelah2 hidden folder miahahaha...sebenarnye pic 2 gua gat nk print kasi kat '..' suruh letak kt frame yg gua beli mase bufday die aritu huhu mmg gua suka sgt2 picture 2..tapi nak wat cmner kn dah terlambat nak kasi picture 2 suruh letak kt frame herherher..
malam nie gua sgt la gatal tangan dan tak tau la nak wat per gua terhantar la mesej "goodnight" kat dier..tp takde tindak balas refleks..huhu klu die baca blog gua nie sory yer sebab gatal tangan..xsengaja sebab xde keje

citer sal study lak..alhamdulillah proposal siap last2 minute sebab terganggu dek demam denggi huhu gua antar kt penyelia gua die usha gua punye proposal die xde marah2 gua die ckp ok good job miahahahahaha!! terkesima sebentar gua time tu..laporan kt buku log gua pun best jugak.. hanya beberapa patah perkataan je gua buat..cth."proposal siap 100%" gua buat ayat yang ringkas dan mendalam maksud yer..so minggu nie dah kena start wat projek dah .bahan2 semua dah ada tapi niat di hati rasa malas lak..huhu lek dlu awal lg..


err gua nak format laptop gua dlu k la


salam

adios

0 comments: