12/6/09

apa kes.?

tetibe lak aku leh terdgr lagu cm nie..?
pe kes..lu mrwn..?
lu sedih pn bkn bgs sgt pn..
bkn dpt duit dr nuffnang pn klu lu frust..
ok gua mgaku gua sdih sjak 2 minggu lpas
kesihatan gua pn terggu gua krus skit..trun 8 kilo dlm mse 2 minggu bai..
pergh xyah bli jus mate 5 dr iban 2..huhu
tp skang gua dh ok..
sbb gua motivasi kn diri gua sorg2 dlm bilik smbil lyn redtube..(wtf lu pye motivasi nie mrwn)
gua skang dh hepi ngn idup gua..
gua enjoy ngn life gua skang..
ada waktu2 tertentu gua perlu bersendirian ... perlu ketenangan
walau pun bosan tpi damai bila bsendirian sbb gua xhipokrit .. bila dlm keadaan sepi
tanpa d undang tanpa d jemput
airmata dntg tuk menemani gua
kerna masa tuh ... ada se org yg
tlaIu istimewa yg ada dlm fikiran
indahnya CINTA indahnya SAYANG
SEPI ITU INDAH !!!





sori gua post entry jiwang skit...sori jga kpd kwn2 metal gua..gua touching ari nie..
tq 4 my fren bcoz support me..

0 comments: