12/24/09

bz

askum
huhu dh 2 ari xupdate blog..bz jln2 cari pasal
miahaaha
ok2 22/12 gua pegi genting ngn member kolej wa dr kelantan.
mcm biase la genting time cuti sekolah ramai nk mampos!!
time wa pegi ujan so byk game ttup (budus pye genting)
so wa main la solero shot ngn go kart jer..
pusing2 dlm kul 4 blik ..pas smpi umah mandi mkn solat on9 jap pastu keluar blik meneruskan aktiviti xberfaedah gua pn dh jem nk bwk kwan gua pg round2 kt mne..
so gua dapat idea yg bernas lg bijaksana gua pg ampang look out..
huhu smpi kt sne perg best giler tgk kl dr atas ase tenang jer pikiran gua nie..


(sori gmbr xclear ahaks~)


huhu 23/12 lak gua g klcc mcm biasa lar window shopping n lpak2 kt taman..adeh mls tul nk gat blik bnda yg dh lpas..teringat knangan lame kt sini..huhuhu dah cukup2
pas g klcc gua antar kwn gua g hentian putra n wa singgah g sogo utk bli bju bru disana adeh kopak duit gua..
hurm nie sje la catatan ari nie
so ari sbtu blik kelantan untuk teruskan pembelajaran gua yg tinggal 1 sem jer lg yeh..(super duper senior ahaks) result gua pn ok..tp tiket bus jer blum bli lg wahahaha


adios

0 comments: