12/30/09

t2-b2 12,43AM

Kelas dah mula minggu ni.tapi aku pergi kelas td dewan kuliah 1 belum kemas lagi kerana sesi pendaftaran 2 hari lepas(apa kes mak cik klener xbuat keje ker miahaha~) lepas itu aku pegi usha jadual baru, aku rasa sungguh gembira sekali. Ape tidaknya, kelas aku hanya sedikit sahaja tidak pack seperti sem2 yang terdahulu. Ada 4 subjek kesemuanya. Antara subjek aku untuk Semester ini adalah..
1)wf103-asas kewangan
-adeh aku lemah btul la bab mengira ni..kne blajar akaun la pulak choi!
2)mpw1143-tamadun islam
-ni subjek tamadun islam diajar supaya budak2 bertamadun skit kot..sbb tu ader subjek nie.
ahaks~
3)td313-keusahawan it
-subjek nie aku ase suruh budak2 it blajar jd usahawan it xkira la hai-o,uptrend dn mcm2 MLM yg kepala hadas 2.miahaha sori..
4).tz994-projek akhir
-nie untuk budak2 yg pas subjek major saja..
aku pilih untuk buat aplikasi web..sebb aku yakin aku boleh wat web dgn baik..
ahaks korang doa la aku berjaya ok..

(komen2 subjek adalah just my 2 cent jer k)

selepas aku pergi tengok jadual.aku pergi la berjumpa penyelia aku untuk pertama kali yer..aku masuk kat bilik pensyarah aku pun tercuak sebentar..sebab aku tak kenal langsung dengan penyelia projek final aku nie..(sori puan :) )aku pun risik2 la dkat kawan2 aku tanya kenal tak puan norliza..budak tu pun tunjuk
"tu ha meja puan kat sebelah ko jer bengong!!"
haha adeh malu aku..dah semester 6 aku x kenal kesemua pensyarah disini..
sbb dari semester 1 sehingga 5 muka2 sama jer yang mengajar aku..
aku pun pergi la bertemu dan memberi salam dengan perasaan dalam hati berkata "ya allah mintak2 la puan nie baik n ok "
selepas berbincang dan puan norliza memberi penerangan aku pun rasa puan nie ok kot..mudah-mudahan tidak masalah selama 4bulan nie..aku berjanji tidak akan membuat masalah dan membuat kerja dengan betul supaya puan puashati dengan hasilkerja tangan aku nti amin!

selesai semua benda pasal projek final aku pun pegi la makan dengan tan..kami berbincang nak pindah bilik sebelah..kerana bilik kami yang crowded skit dan benda2 berbahaya yg kami xdapat dielakan..aku dengan tan pun dapat kata sepakat pindah bilik sebelah kerana aku takut pekara sem lepas berlaku lagi kat aku,tan dn kawan2 yg lain..
lps makan aku balik bilik..kemas bilik sebelah dan kami susun kaw2 punye cantik.,aku memilih tempat tersorok dan terpencil sedikit sebab aku tak suka diganggu dan aku memang perlukan privacy disini..aku tak suka lepak kat tempat ramai2 cukup la aku dan laptop aku sahaja..nti aku klau aku de mase aku masukan kan gamabr ahaks~
malam nie xde aktivit yang aku buat...rutin seperti biasa aku lepak kat depan awek aku yang sorang nie..(laptop) huhuhu..
insyallah esok aku akan start buat proposal untuk final projek..
so mase akan datang aku akan tulis la jugak sal perkembangan final projek aku dan kehidupan terakhir aku di kelantan.. :P

salam

adios

0 comments: