12/28/09

keboringan

finally ade gak masa nak update blog ni nsib baek broadband aku meneman aku disni ..

aku dh 2 hari da kt kotabhru ase boring pn de gak sbb asyik teringat kt cuti jer ahaks
bru start sem dh pikir cuti mid sem ahaks~
arinie xde xtvt yg menarik tg aku wt..just g kb mall bli fan utk lappy gua
smlm smasa ari pendaftaran kt kolej..hurm mmg hampeh..aku g 10pgi kul 6ptg bru setel ahha



aku Study kat KPTM kota bharu ni tinggal lagi satu sem jer lg bersamaan 4bulan yuhuhu.. x sangka plak pejam celik dah hampir 3tahun aku boleh hidup dalam suasana xbesh dikelate dan kt sini aku xde life ssgt social life pn kurang.. nsib baek de laptop yg leh menemani aku disini..tq my lappy muahhh3x jasa mu ttap ku kenang,Sem 6 insyallah mungkin xde la azab sgt sbb de 4 subjek cmpur ngn final projel… ni skang ni xbz mane pn klu terasa nk blik kl pn bule mlm nie ahaks.. kekadang rasa mmg ase sgt nk blik umah sbb boring yg hazab kt kb nie.. tapi segan plak ngn kekawan nti kate bru masuk sem dh xsabar2 nk blik kl dah huhu choi~. Ermm ..

Study kat KPTM kbharu ni boleh tahan la sbb hostel dkt miahaha, cuma kekadang kos yuran tu buat orang x tahan dn managment kolej yg lemah. Kesian plak aku nengok kat member yang keluarga dia tu tak berapa nak senang.Ermm .. kalau nak diikutkan,kos idup aku di kbharu agak banyak..sbb aku terasa kos idup disini lebey mahal dri kl la..makan minum kt sni pn agak mahal skit belanja nye.. ramai kat sini yang aku tgk senang, tapi ramai gak yang x berapa senang..dn Bagi aku, Alhamdulillah masih mampu teruskan hidup kat sini walaupn de mase aku sesak huhu .. Amin ~


p/s :why dalam hidup kita ni, selalu sangat pasangan yang Allah kurniakan tu ditukar ganti? Kenapa yang bercinta harus berpisah? ntah lah itu semua datang darinya dan kita sebagai hambaNya yang kerdil takde cara lain selain pasrah.

salam

adios


0 comments: