12/31/09

bye-bye 2009 aloha 2010

Saban tahun aku sering berazam... bukan aku sahabat pada azam. Azam itu satu tekad yang kita tanamkan dalam diri pada awal tahun. Tapi sayangnya kehangatan azam itu semakin hilang atau suam-suam kuku bila bulan berganti bulan hingga ke akhir tahun azam tinggal azam.

Kadang kala salah kita juga sebab ber azam yang terlalu sukar untuk di capai, tapi ada juga azam yang di kira mudah untuk di capai namun tak dapat juga.



Dulu ..aku pernah berazam untuk menyimpan duit sebanyak 100 sebulan, kalau 5 tahun aku terus menyimpan sebanyak 100 maka simpanan aku akan ada sebanyak 6000 . banyak tu.. mungkin aku boleh gunakan untuk meminang nanti..Tapi baru ada sebanyak 1500 .. kepala aku dah mula fikir nak tukar handphone baru.. akhirnya simpanan aku kembali kosong.

sekarang pada tahun 2010 aku berazam sesuatu yang aku boleh mencapai dan dilihat didepan mata aku ini..



1.aku mahu graduate diploma aku dengan jaya nya..




2.selepas graduate aku mahu berkerja dan tidak kisah la aku berkerja apa pun..asalkan ia menjadi pengalaman kerja bagi diri aku ini..aku tak mahu jobless dan tak hingin langsung masuk train and place.kerana ia sangat menipu..honestly
















3.mahubeli kereta baru yuhuu..kedua2 kereta ini adalah kereta idaman yang aku mampu miliki
aku xperlu berangan2 mahu memandu kereta ferrari atau pun lambo.. buat masa terdekat ini..aku hanya mampu memiliki salah satu kereta ini sahaja



4 canon slr..impian gue...



5..klu ade jodoh ade la..



happy new year..

salam

adios

0 comments: